sobota 19. decembra 2020

Kvíz O Ľudových Piesnach

Kvíz O Ľudových Piesnach. May 17, 2019 · ľudové piesne vedia pozdvihnúť náladu vari na každej poriadnej oslave. Nov 27, 2020 · v ľudových piesňach sú hodnoty, ktoré nikto nenahradí.

Sľubili Sme Si Lasku Takto Sa Z Piesne Ivana Hoffmana Stala Hymna Namesti Markiza Doma
Sľubili Sme Si Lasku Takto Sa Z Piesne Ivana Hoffmana Stala Hymna Namesti Markiza Doma from static.markiza.sk
Dec 12, 2019 · symboly v ľudových piesňach. Nov 27, 2020 · v ľudových piesňach sú hodnoty, ktoré nikto nenahradí. Poznáme niekoľko druhov ľudových piesní:

:bola som v hájičku, žala som trávičku, duša moja, duša moja.: a ja som po tri dni trávu kosil, ja som si čižmičky nezarosil.

Pri každej otázke nájdete úryvok z textu, ku ktorému je potrebné priradiť správny názov ľudovky. V makovického dome v žiline sa v sobotu 7. Dec 12, 2019 · symboly v ľudových piesňach. Dar, pri ktorom plakal od šťastia jozef ostal na štyroch synov sám:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel