nedeľa 8. novembra 2020

Skloňování Podstatných Jmen Pády

Skloňování Podstatných Jmen Pády. Skloňování podstatných jmen rodu ženského. Nejdůležitější je naučit se správně ptát na podstatné jméno, u kterého chceme zjistit jeho pád.

Skloovn Podstatnch Jmen Rodu Stednho Za P A
Skloovn Podstatnch Jmen Rodu Stednho Za P A from slidetodoc.com
Čeština má 7 mluvnických pádů k jejichž určování se používají pádové otázky. Pozor na některé výjimky (například dítě: Pád neživotných podstatných jmen má obvykle funkci personifikace ( obušku, z pytle ven;

Podstatné jméno noc skloňujeme podle vzoru kost, jen ve 3., 6.

K tomuto typu skloňování patří zvláštní skupina podstatných jmen, která přibírají ve 2. Mě/mně (zájmeno já) , předložky s/z , skloňování podstatných jmen , mě/mně (zájmeno já) , předložky s/z. Nejdůležitější je naučit se správně ptát na podstatné jméno, u kterého chceme zjistit jeho pád. Home » gramatika » vzory podstatnych jmen.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel