nedeľa 26. júla 2020

Otazky A Odpovede Hra

Otazky A Odpovede Hra. Skladom viac ako 5 ks. Prečo sa mi nechce žiadna hra spustiť, resp.

Svet Otazky A Odpovede Spolocenska Hra Alza Sk
Svet Otazky A Odpovede Spolocenska Hra Alza Sk from cdn.alza.sk
Ja idem podzo mnou pls uz som hralaaj charlie charlie je to mexcky duch a hra sa to takto na papier dashore v lavo ano a. Dostal som ju už snáď 20x. Je potrebné aby sa tím dostavil 10 minút pred dohodnutým časom (inštrukcie a pravidlá).

Preto doporučujeme pri pravidelnej ročnej prehliadke odborným pracovníkom tieto otázky skontrolovať a prijať potrebné opatrenia.

Otázky prosím píšte administrátorovi blog.pravda.sk cez formulár v jeho profile alebo priamo na adresu blog@pravda.sk. Prečo sa mi nechce žiadna hra spustiť, resp. Ako dobre poznáte slovenskú republiku? Kvíz je svojím systémom hry veľmi jednoduchá.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel